Motorline Professional Lince 400 kétszárnyú kapunyitó
Kapunyitó motor tulajdonságai:
- 400 mm lökethossz
- Digitális, öntanuló kapunyitó vezérlés elegáns vízálló dobozban
- Beállítható motor futási és lassítási idő
- Állítható motorerő (gyors-lassú)
- Gyárilag integrált ugrókódos rádióvevő 150 hely
- Állítható gyalogos nyitás időtartam
- Állítható nyitás és zárás késleltetés a kapuszárnyaknál
- Automata zárás külön teljes nyitás és kiskapura max 99mp
- Külső és belső fotocella programozás
- Távirányító mód: automata mód, nyit-stop-zár mód, társasház funkció
- Villogólámpa villog – villogtat mód
- Elektromos zár vezérlés
- Motorfék üzemmód
- Csatlakoztatható MConnecl Link USB port (mobiltelfonos távoli kapunyitás)
Műszaki adatok:
- Feszültség: 230V
- Teljesítmény: 180W
- Vezeték kiépítés: itt látható
A kapunyitó szett tartalma:
- 2 db Motorline Professional Lince 400 motor
- Motorline MC52 vezérlés (mconnect link USB)
- 2db Motorline Falk távirányító
- 1 pár MF30 fotocella
- Lince kioldó kulcsok
- Kapunyitó rögzítő konzolok
- Szerelési segédanyagok
- Szerelési és programozási leírás
A Motorline Lince400 motor szerelésekor figyeljük az alábbiakra:
Kapunyitó szerelés könnyen elvégezhető a videós segédlet alapján.
– A Lince400 kapunyitó a gyakorlatban max. 15cm „B” méretig telepíthető.
(B méret: az oszlop belső síkjától a kapu forgáspontjáig a távolság. pl. 30cm-es beton oszlop közepére szerelt (15cm) kapuszárny.
Ennél nagyobb B méret esetén a 600- as lökethosszú kapunyitó motor , vagy kisebb méretű kapuszárnynál csulókaros kapunyitó a megfelelő választás.
- A Motorline Lince 400 kapunyitó felszerelés előtt szereljünk fel zárási ütközőt, amely megfogja a kapuszárnyakat csukott állapotban. A Lince motor karoknak nem szabad teljesen kitolódnia, min.2cm-t a csőben kell maradni a kapu zárt állapotában.
- A motor kar felszerelése előtt végezzünk méret próbát a kapu nyitott és zárt állapotában, hogy ki tudjuk választani a konzol megfelelő pozícióját.
- A motor kapu oldali rögzítésének helyét a kapu nyitott állapotában, a kar teljesen betolt állapotában jelöljük meg a kapuszárnyon, amennyiben nincs nyitási ütközőnk, így a motor abban a pozícióban fogja megállítani a kaput nyitásnál.
– Amennyiben nagy a kapuszárny, vagy szélterhelt és ki kell használnunk a kar teljesen kitolt (-2cm) hosszát, szükséges lesz kapu nyitási ütköző lefúrására, vagy
Kapu ütköző gyűrű felhelyezésére a karra.
– A Lince 400 motor mindkét konzolja egy síkban van, az oszlop oldali konzolt 1,5cm-rel magasabbra szereljük a kapu oldalitól, ezzel enyhe lejtést adva a motornak, megelőzzük a pára-vív visszafolyását a motorba.
- A kapu zárt állapotában a motor karnak (delta) háromszöget kell bezárnia a kapu síkjával.
Ezt a háromszöget a felszerelésnél a legnagyobbra válasszuk, amit a lökethossz még megenged, ezáltal tudja megtartani a motor a kapuszárnyat nagyobb szélterhelésnél is. - 90foknál nagyobb nyitás esetén is szükséges meglennie a deltának, valamint ez esetben a kapu nyitott állapotában is háromszöget kell bezárnia a motornak, nem futhat párhuzamosan a kapuval, valamint nem mehet át míuszba sem.
- Helytelen, párhuzamos, vagy mínuszos felszerelésnél zárásnál nem elindítani fogja a motor a kaput, hanem kifelé tolja, le akarja szakítani és emiatt ránt egy nagyot a szárnyon.
Vezeték Kiépítés
Értékelések
Még nincsenek értékelések.