Amely terméknél nem elérhető az összes futárszolgálat, annak oka, hogy pl nem fér be a FOXPOST automatába a csomag, vagy külső raktárból / nagykereskedőtől lesz elszállítva közvetlen, ahová csak a GLS megy ki.
A termékeket,kivéve a futárszolgálattal nem szállíthatókat, illetve amelynél nincs szállítási mód megjelenítve, ezeknél egyedi szállítás van érvényben árajánlat alapján,
a következő szolgáltatók szállítják ki:
GLS futárszolgálat, melynek ideje a feladástól számítva általánosan 1-3 munkanap.
Magyar Posta házhoz / Posta csomagautomata / FOXPOST automatába a szállítási idő 1-10 munkanap.
Amely termékeknél elérhető az automatába történő szállítás, azok FOXPOST / POSTA csomagautomatába is kérhetők, melynek díjazása:
Foxpost csomagautomata: bruttó: 1499 Ft
Posta csomagautomata: bruttó: 990 Ft
A feltüntetett árak GLS referencia árak, a tényleges szállítási költség a csomag súlyának kalkulálása alapján, a pénztár oldalon lesz látható.
Csomagsúly | Fuvardíj / csomag (Ft) bruttó ár |
0,1 – 0,5 kg | 2686 Ft |
0,6 – 2 kg | 2922 Ft |
2,1 – 3 kg | 3016 Ft |
3,1 – 5 kg | 3115 Ft |
5,1 – 10 kg | 3357 Ft |
10,1 – 15 kg | 3627 Ft |
15,1 – 20 kg | 3767 Ft |
20,1 – 25 kg | 4025 Ft |
25,1 – 30 kg | 4183 Ft |
30,1 – 40 kg | 4491 Ft |
150.000 Ft (bruttó) kosártartalom felett: | díjmentes (kivétel:fogaslécek) |
Magyar Postával történő szállítás költségei:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig: bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig: bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig: bruttó 5990 Ft/db.
- 150.000 Ft kosárérték felett díjmentes, kivétel: fogaslécek
FOXPOST automatába történő szállítás feltételei:
A Címzett a csomagautomatában elhelyezett küldeményt az erről szóló értesítéstől számított 3 napig veheti át
a Csomagautomatából. A Csomagautomaták elérhetőségi idejét Szolgáltató internetes felületén teszi közzé.
Ha a Címzett 3 napon belül nem veszi át a csomagját a Csomagautomatából, úgy Szolgáltató a küldeményt a
csomagautomatából begyűjti és saját telephelyére visszaszállítja. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy
egyedi szerződésekben, illetve egyes online piactereken, elektronikus szolgáltatás igénybevételi felületeken
eltérő időtartamot határozzon meg a küldemények Címzettek részére a terminálban történő tartására. Az
átvételi időtartamot minden esetben közzéteszi a vonatkozó elektronikus felületeken, weboldalakon.
A küldemény átvételéhez szükséges kódot a Szolgáltató bocsátja a Címzett rendelkezésére sms vagy viber
üzenet útján, aki köteles gondoskodni arról, hogy a kód illetéktelen harmadik személy számára ne válhasson
megismerhetővé. A Szolgáltató kizárja a felelősségét azon esetre, ha a kód a Címzettől különböző személy
részére is megismerhetővé válik és ebből eredően kár következne be.
Sérült csomag -termék
A futárszolgálattal kiszállított csomagok tartalmában lévő termékek sértetlen állapotáról a feldást megelőzően, a csomagolásnál megbizonyosodunk.
Amennyiben a csomag átvételekor külsérelmi nyom látható a csomagon, kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól, nyisd ki előtte a csomagot és fotózd le a tartalmát.
A termék átvételének napján bontsd fel a csomagot és vizsgáld meg tartalmának állapotát.
Amennyiben sérült termékkel találkozol, még aznap jelezd felénk fotókkal dokumentálva.
A később jelzett sérülésekért nem vállalunk felelősséget.