Amely terméknél nem elérhető az összes futárszolgálat, annak oka, hogy pl nem fér be a FOXPOST automatába a csomag, vagy külső raktárból / nagykereskedőtől lesz elszállítva közvetlen, ahová csak a GLS megy ki.

A termékeket,kivéve a futárszolgálattal nem szállíthatókat, illetve amelynél nincs szállítási mód megjelenítve, ezeknél egyedi szállítás van érvényben árajánlat alapján,
a következő szolgáltatók szállítják ki:


GLS futárszolgálat, melynek ideje a feladástól számítva általánosan 1-3 munkanap.

Magyar Posta házhoz / Posta csomagautomata / FOXPOST automatába a szállítási idő 1-10 munkanap.


Amely termékeknél elérhető az automatába történő szállítás, azok FOXPOST / POSTA csomagautomatába is kérhetők, melynek díjazása:

Foxpost csomagautomata: bruttó: 1499 Ft

Posta csomagautomata: bruttó: 990 Ft


A feltüntetett árak GLS referencia árak, a tényleges szállítási költség a csomag súlyának kalkulálása alapján, a pénztár oldalon lesz látható.

CsomagsúlyFuvardíj / csomag (Ft) bruttó ár
0,1 – 0,5 kg2686 Ft
0,6 – 2 kg2922 Ft
2,1 – 3 kg3016 Ft
3,1 – 5 kg3115 Ft
5,1 – 10 kg3357 Ft
10,1 – 15 kg3627 Ft
15,1 – 20 kg3767 Ft
20,1 – 25 kg4025 Ft
25,1 – 30 kg4183 Ft
30,1 – 40 kg4491 Ft
150.000 Ft (bruttó) kosártartalom felett:díjmentes (kivétel:fogaslécek)


Magyar Postával történő szállítás költségei:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig: bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig: bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig: bruttó 5990 Ft/db.
  • 150.000 Ft kosárérték felett díjmentes, kivétel: fogaslécek


FOXPOST automatába történő szállítás feltételei:

A Címzett a csomagautomatában elhelyezett küldeményt az erről szóló értesítéstől számított 3 napig veheti át
a Csomagautomatából. A Csomagautomaták elérhetőségi idejét Szolgáltató internetes felületén teszi közzé.
Ha a Címzett 3 napon belül nem veszi át a csomagját a Csomagautomatából, úgy Szolgáltató a küldeményt a
csomagautomatából begyűjti és saját telephelyére visszaszállítja. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy
egyedi szerződésekben, illetve egyes online piactereken, elektronikus szolgáltatás igénybevételi felületeken
eltérő időtartamot határozzon meg a küldemények Címzettek részére a terminálban történő tartására. Az
átvételi időtartamot minden esetben közzéteszi a vonatkozó elektronikus felületeken, weboldalakon.
A küldemény átvételéhez szükséges kódot a Szolgáltató bocsátja a Címzett rendelkezésére sms vagy viber
üzenet útján, aki köteles gondoskodni arról, hogy a kód illetéktelen harmadik személy számára ne válhasson
megismerhetővé. A Szolgáltató kizárja a felelősségét azon esetre, ha a kód a Címzettől különböző személy
részére is megismerhetővé válik és ebből eredően kár következne be.


Sérült csomag -termék

A futárszolgálattal kiszállított csomagok tartalmában lévő termékek sértetlen állapotáról a feldást megelőzően, a csomagolásnál megbizonyosodunk.

Amennyiben a csomag átvételekor külsérelmi nyom látható a csomagon, kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól, nyisd ki előtte a csomagot és fotózd le a tartalmát.

A termék átvételének napján bontsd fel a csomagot és vizsgáld meg tartalmának állapotát.
Amennyiben sérült termékkel találkozol, még aznap jelezd felénk fotókkal dokumentálva.
A később jelzett sérülésekért nem vállalunk felelősséget.